عکس های حجاب
عکس های حجاب


 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

beautifulkitty
ساعت13:51---26 آذر 1394
به آفتاب سلامی دوباره خواهم داد

به جویبار که در من جاری بود

به ابرها که فکرهای طویلم بودند

به رشد دردناک سپیدارهای باغ که با من

از فصل های خشک گذر می کردند

به دسته کلاغان

که عطر مزرعه عای شبانه را

برای من هدیه می آوردند

به مادرم که در آیینه زندگی می کرد

و شکل پیری من بود

و به زمین،که شهوت تکرار من،

- درون ملهتبش را

از تخمه های سبز می انباشت

- سلامی دوباره خواهم داد.

می آیم، می آیم، می آیم

با گیسویم: ادامه ی بوهای زیر خاک

با چشمهایم: تجربه های غلیظ تاریکی

با بوته ها که چیده ام

- از بیشه های آنسوی دیوار

می آیم، می آیم، می آیم

و آستانه، پر از عشق می شود

و من درآستانه

- به آنها که دوست می دارند

و دختری که هنوز آنجا

در آستانه ی پر عشق ایستاده،

- سلامی دوباره خواهم
داد.


beautifulkitty
ساعت13:43---26 آذر 1394

آنکه با زندگی می سازد ، می بازد

با زندگی نساز ، زندگی را بساز


beautifulkitty
ساعت13:37---26 آذر 1394
گاهی باید به دور خود یک دیوار بکشی

نه برای اینکه دیگران را از خود دور کنی

برای اینکه ببینی برای چه کسی اهمیت داری که دیوار را بشکند


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نویسنده : فاطمه اناری
تاریخ : جمعه 20 آذر 1394
زمان : 13:31


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.